fotoarts.pl - forum fotograficzne :: Zobacz temat - problem z czasem naświetlania
forum fotoarts.pl

FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: katalog stron foto

problem z czasem naświetlania

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum fotoarts.pl - forum fotograficzne Strona Główna -> Fotografia cyfrowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eyellashes

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

Aparat: Sony SLT-A33

PostWysłany: Czw Gru 30, 2010 5:24 pm    Temat postu: problem z czasem naświetlania Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam . Jestem amatorką w dziedzinie fotografii, więc dla niektórych moje pytanie wyda się banalne . Korzystam od paru dni z lustrzanki Sony SLT-A33 i przy trybie S (priotytet migawki) czas naświetlania maksymalnie ustawić mogę 1/4000s , tylko w gdy włączone jest ISO . Oczywiście jest to opcja bez lampy błyskowej . Czy nie umiem ustawić w trybie lampy błyskowej czasu naświetlania /4000s czy po prostu jest to niemożliwe ? Jeśli jednak jest to w jaki sposób mogę to zrobić ? Z góry dziękuje : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Darox

młody wyjadacz
młody wyjadacz

Pomocy: 2
Aparat: Canon EOS 50D

PostWysłany: Czw Gru 30, 2010 5:37 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

hmmm, z tego co mi sie wydaje to lampe można ustawić maksymalnie do 1/250, bo jesli ustawisz 1/4000 to kurtyny nie sa tak szybkie i aparat zrobi zjecie w momencie gdy one będą przechodzić lub polówkę z jednej kurtyn.
kolec7

stary wyjadacz
stary wyjadacz

Pomocy: 51

PostWysłany: Czw Gru 30, 2010 7:03 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

witam Smile

to normalne, tak jest i tyle
dlaczego akurat tak, to już Darox - troche pokrętnie - wytłumaczył
krótsze czasy, nawet 1/4000s można ustawić
tylko z zewnętrzną lampą realizującą tryb HSS

Pozdrawiam. Smile

www.adamczak.pl
Powrót do góry