fotoarts.pl - forum fotograficzne :: Zobacz temat - Obiektyw do Nikon D90 - amator
forum fotoarts.pl

FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: katalog stron foto

Obiektyw do Nikon D90 - amator

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum fotoarts.pl - forum fotograficzne Strona Główna -> Fotografia cyfrowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roctez

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

Aparat: jeszcze brak

PostWysłany: Pon Kwi 26, 2010 8:06 pm    Temat postu: Obiektyw do Nikon D90 - amator Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam,

Jestem amatorem i do tej pory cykalem fotki aparatami kompaktowymi. Najpierw Nikonem (az do jego smierci przez utopienie), a nastepnie Canonem A580 az do teraz. Ale nadszedl czas na zmiane i chcialbym sprobowac sie w nieco bardziej zaawansowanej fotografii.

Czytalem calkiem sporo o aparatach i zdecydowalem sie na Nikona D90. Poniekad tez przez sentyment do topielca, ktory robil duzo ostrzejsze zdjecia niz obecny Canon.

Generalnie interesuja mnie nastepujace typy fotografii: krajobrazy, architektura, przyjecia (domowki jak i na zewnatrz), ludzie i makro. Chcialbym aby kwota obiektywu nie przekroczyla 1600zl (ok. $500), chociaz gdyby znalazl sie drozszy obiektyw, ale spelniajacy wymogi uniwersalnosci i jakosci na lata, to moze moglbym sie ugiac i wydac wiecej. Ale jestem amatorem, wiec nie chce od razu kupowac super obiektywu, ale nie chce pozniej miec wymowki w stylu, "kiepskie zdjecie bo mam tani obiektyw".

Rezyduje teraz w USA, wiec ceny moga sie troszke roznic od tych w Polsce. Co proponujecie? Jezeli trzeba, moge byc bardziej specyficzny jezeli chodzi o to co mnie interesuje, chociaz nic mi w tej chwili nie przychodzi do glowy ponad to co juz napisalem..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lens

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

Aparat: Canon EOS 400D