fotoarts.pl - forum fotograficzne :: Zobacz temat - Fotografie w Solarium, jak ?
forum fotoarts.pl

FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: katalog stron foto

Fotografie w Solarium, jak ?

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum fotoarts.pl - forum fotograficzne Strona Główna -> Fotografia cyfrowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MC_NEO

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

Aparat: Nikon D80 + AF-S DX Zoom-Nikkor 18-135 mm f/3.5-5.6G IF-ED + AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300 mm f/4.5-5.6G IF-ED + Nikon SB-900. Canon EOS 300 V + Canon EF 28-90 mm f/4-5.6.

PostWysłany: Pią Gru 24, 2010 2:02 am    Temat postu: Fotografie w Solarium, jak ? Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam...

Otrzymałem propozycję sesji fotograficznej w solarium, niestety nie mam doświadczenia dotyczącego zdjęć w takicjh warunkach, czy sam filtr UV wystarczy?
Co z Balansem Bieli, ustawiać w stronę czerwonego czy niebieskiego ?
Czy zalecacie jakieś konkretne ustawienia aparatu i lampy + jakiś filtr?

Pozdro...
MC_NEO

Inter-Foto

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

PostWysłany: Czw Sty 13, 2011 2:07 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Szczerze mówiąc to nigdy nie robiłem zdjęć w solarium,wiec również podłącze się do tematu. Na zdrowy rozum balans bieli powinno ustawić się w strone czerwonego,ale poczekajmy na pozostałe wypowiedzi.
LueLue_pl

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

PostWysłany: Czw Cze 16, 2011 11:00 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ja tez nie miałem okazji robić tam zdjęć,ale widziałem kilka z nich jako obraz i muszę przyznać,ze prezentowały się naprawdę świetnie. Co do bilansu bieli,to ustawiłbym raczej w strone czerwonego i zobaczył jak wyjdzie w praktyce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luc

stary wyjadacz
stary wyjadacz

Pomocy: 70